Naujausi sociologiniai tyrimai rodo, kad Europoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose moterys, sulaukusios keturiasdešimties, nemano, kad „jau saulelė vakarop”, ir daro viską, kad kuo ilgiau išliktų aktyvios, gražios.
Sociologai šį vidutinio amžiaus dailiosios lyties aktyvumą vadina kultūrine revoliucija. Madonna, Monako kunigaikštytė Karolina lyg vėliavnešiai žygiuoja šios naujosios moterų grupės priešakyje.
Anksčiau penkiasdešimtmetės ar šešiasdešimtmetės imdavo ruoštis močiutės vaidmeniui – nūnai kojinių megzti jos nelinkusios. JAV atlikti tyrimai rodo, kad 68 proc. moterų, kurių amžius – nuo 42 iki 58 metų, pabrėžia, jog vis dar nori būti patrauklios. Vadinasi, dar ketina vilioti, žavėti, mylėti…
Prieš dvidešimt metų to niekas nebūtų galėjęs net įsivaizduoti. Tačiau tos dailiosios lyties atstovės, kurios, būdamos dvidešimties, turėjo tik vieną tikslą – prasimušti pro vyrus ir pasiekti karjeros aukštumų, dabar trokšta atgauti asmeninio gyvenimo ir darbinės veiklos pusiausvyrą, pasidžiaugti savimi, gyvenimo malonumais. Todėl būtinai turi atrodyti jaunatviškos. Moterys, priešingai nei vyrai, savo gerovę sieja ir su grožiu. Brandžios nesiekia atrodyti kaip paauglės. Jų tikslas – „nusimesti” apie 10 metų.