![](https://laikrastisplunge.lt/wp-content/plugins/lazy-load/images/1x1.trans.gif)
Lapkričio 29-ąją skambant dūdų maršui iškilmingai buvo perkirpta simbolinė tunelinio viaduko po geležinkeliu Plungėje, Dariaus ir Girėno gatvėje, atidarymo juostelė. Visi džiūgavo, kad pagaliau be ilgo stovėjimo prie uždarytos pervažos pasieks vadinamąjį kareivinių rajoną ar iš jo miesto centrą. Bet džiaugsmas truko neilgai. Visų pirma vairuotojai susidūrė su per trumpai degančio žalio šviesoforo signalo problema, o pirmadienio rytą tunelis buvo… patvinęs.
Pirmadienio ryte eismas ties tuneliu gerokai strigo – vairuotojams teko įveikti jame susikaupusį vandenį, kuris daugeliui automobilių siekė bamperį. Žinodami, kad žalias signalas dega trumpai, ir baimindamiesi užgesti vandenyje, vairuotojai savo eilės link šviesoforo laukė atokiau. Dėl to, žinoma, susidarė spūstys.
Plungiškiai pamena, kad abejonių, ar po didesnio lietaus tunelis nepatvins, kilo dar nesibaigus statybai. Spalio mėnesį, kai darbai jau ėjo į pabaigą, po lietaus tunelyje laikėsi vanduo. Tada žiniasklaidai buvo paaiškinta, jog siurbliai, turintys pumpuoti vandenį, buvo prijungti prie laikino elektros įvado, bet šis kažkodėl nesuveikė. Taip pat sakyta, jog siurbliai bus prijungti prie nuolatinių įvadų, bus maitinami iš dviejų šaltinių, todėl dirbs patikimai ir tokių bėdų nekils. Jei kils, rangovas turės taisyti broką. Kaip čia taip? Nepraėjo nė du mėnesiai ir brokas išlindo?
Skaitytojams priminsime, jog tunelinį viaduką statė Latvijos kompanija „Latvijas tilti“ su partnerėmis uždarąja akcine bendrove „Plungės lagūna“ ir akcine bendrove „Eurovia Lietuva“.
Pirmadienio ryte telefonu kalbinta bendrovės „Latvijas tilti“ Vilniaus filialo direktorė Regina Barkauskienė „Plungei“ sakė, kad už šią tunelio dalį atsakinga „Plungės lagūna“, tad dėl to, kas nutiko, kas nesuveikė, reikėtų kreiptis į ją. Kreipimasis į „Plungės lagūną“ – taip pat be konkretaus atsako. Šios bendrovės atstovai pareiškė nuo komentarų susilaikantys, o dėl informacijos pasiūlė kreiptis į Savivaldybės administracijos Vietos ūkio skyrių. Tokia tat už statybos kokybę atsakingų bendrovių reakcija į kilusią problemą…
„Gali būti, kad nešvarumai užkimšo groteles. Turime naują objektą, reikia išmokti su juo gyventi, jį prižiūrėti. Gal reiks tobulinti priežiūros būdą, gal kitokių priemonių imtis. Kai žinosime priežastį, galėsime imtis ir veiksmų“, – kalbėjo laikinasis Vietos ūkio skyriaus vedėjas Arvydas Liutika.
Pasak vedėjo, objektas Valstybinei komisijai dar nėra visiškai „priduotas“.
Taigi smarkesnis lietus jau parodė, kad tunelis turi minusų. Dar nežinia, kokių nepatogumų išlįs, kai pasnigs ir kelio danga pasidengs ledo sluoksniu. Pagyvenkim – pamatysim, ar lengvai įkopsim į gana stačią įkalnę.
verksniai, verkti ir temokate , jug buvo kazkokios netvarkyngos masinos variklio apsauga uzkritusi ant vandens surinkejo ir susikaupe tas vanduo, jus ten visi zurnaliugos pasistatykite sau miesta ir keiksnokite, siulyciau ir zemaicio laikrasciui kuris savo miesta nori pavadinti lopaiciais, minkit is tos plunges,apie savo miesta arba gerai arba nieko, musu miestas grazeja , ir reikia tuom dziaugtis deka mero, o ten visokios vieningos plunges kisasi isuns dienas mera varo, nors patys nieko nenuveike budami valdzioje ikitol kol neatejo Klisonis, sunkiai isisukobet kai isrinkote dar Varkali i seima tai pliusas, aciu dievui gerai kad ne Razma issirinkote nebutu dabar nei tunelio nei aplinkelio.stadijono, ar sleniosu aleja, o ypac dar prasidesjuros pakrantes ir irklavimo bazes tvarkymas, buslabaigrazu , ir labai tikiuosi prades baseina statytisu arena , nes krepsinio varzybos butinos , zinoma po truputy po truputy,ir cempijonu lygoje butu gerai sudalyvauti atsigautu miestas ore, ypac musu moteliai viesbuciai,