Daugumai nėra svetima situacija, kai įsigijus vieną ar kitą daiktą internetu jis paprasčiausiai netinka. Ir nors taip nutinka ne visada, tačiau apsiperkant virtualiai tokia situacija gali pasitaikyti praktiškai kiekvienam. Bet tai tikrai nėra didelė problema, kadangi visi pardavėjai suteikia galimybę netikusį pirkinį paprasčiausiai grąžinti. Ir tam tikrai nereikės vykti iki parduotuvės, kadangi jį galima tiesiog išsiųsti.
Kur kreiptis?
Jeigu susidūrėte su tokia situacija, tuomet informacijos pirmiausia reikėtų ieškoti pardavėjų internetiniuose puslapiuose. Ji tikrai bus pateikta atskiroje skiltyje arba prie dažniausiai užduodamų klausimų. Tačiau kai kuriais atvejais grąžinimas „online“ gali būti atliekamas ir pasinaudojant šią paslaugą teikiančių įmonių pagalba. Tokiu atveju tereikia nueiti į jų svetainę ir ten jau lengvai rasite visą svarbiausią informaciją. Tik labai svarbu prieš tai įsitikinti, ar pardavėjas yra sudaręs sutartį su viena iš tokių įmonių. Kadangi kitu atveju dėl grąžinimo teks tartis tiesiogiai.
Grąžinimo sąlygos ir kodėl jos tokios svarbios
Nuo jų priklauso absoliučiai visi niuansai, pradedant terminais ir baigiant išlaidomis. Kadangi praktiškai bet kuriuo atveju grąžinimas kainuoja ir tai nėra nemokamai teikiama paslauga. Net jeigu pirkėjui už tai nieko papildomai mokėti nereikia. Nes tokiu atveju visas išlaidas padengia pardavėjas. Ir nors būtent tokia praktika yra taikoma dažniausiai, tačiau kartais šias išlaidas gali tekti apmokėti ir pačiam pirkėjui. Aišku, su tuo jis bus susipažinęs dar prieš apsipirkimą ir būtent sąlygose yra pateikiama visa informacija. Todėl vertėtų jas perskaityti, net jeigu atrodo, kad tai tik formalumas ir vis tiek nieko nepavyks pakeisti. Tačiau tokiu atveju žinosite, jog galima tikėtis papildomų išlaidų. Arba, priešingai, galėsite jaustis ramiai, kadangi prekės išsiuntimas atgal nieko nekainuos.
Taip pat sąlygos svarbios ir dėl terminų. Nors yra oficialūs terminai, per kuriuos pardavėjai įsipareigoja priimti prekes atgal, tačiau kai kuriais atvejais klientams siūlomi ir individualūs variantai su pailgintais bei itin lanksčiais terminais. Bet kuriuo atveju jie yra svarbūs ir uždelsti nereikėtų, kadangi tokiu atveju atgauti pinigus gali būti neįmanoma.
Prekių išsiuntimas, paėmimas
Kada vykdomas užsakymų grąžinimas, labai daug priklauso nuo konkretaus pardavėjo. Būtent nuo jo priklausys ir būdas, kuriuo bus galima išsiųsti netikusius pirkinius atgal. Kai kuriais atvejais jų paimti atvyksta kurjeris. Tokiu atveju beliks susiderinti tinkamą laiką ir perduoti prekę. Tačiau kartais išsiuntimas gali būti vykdomas ir naudojantis paštomatais. Kadangi būtent šis būdas žmonėms atrodo patrauklesnis. Ir nors reikia savarankiškai nuvykti iki patogaus paštomato, bet nereikia prie nieko derintis. Ir prekes išsiųsti galima praktiškai bet kuriuo metu, kai patogiau.
Aišku, gali pasitaikyti ir kitokių variantų, tačiau jie nėra tokie dažni. Nebent norima sugrąžinti itin specifines prekes, kurių transportavimas nėra standartinis. Tuomet jau su pardavėju reikia tartis individualiai ir ieškoti optimalaus sprendimo. Tačiau visais atvejais tai nebus pirkėjo rūpestis, kadangi pardavėjai turi užtikrinti, jog būtų sudaromos patogios sąlygos perduoti pirkinius. Taigi dėl to nereikėtų jaudintis.