Trečiadienis buvo pirmoji diena, kuomet bankrutuojančio „Snoro“ banko indėlininkai galėjo atsiimti savo pinigus SEB banko poskyriuose. Banko Mažeikių filialo Plungės skyriuje didelio antplūdžio nesulaukta, tačiau klientų tikrai netrūko.
Nuolatiniai SEB klientai nuogąstavo, ar dėl „Snoro“ indėlininkų neteks stovėti ilgose eilėse? Juk pavyzdžiui, kartais reikia tik atsiimti naujai pagamintą banko kortelę.
SEB banko grupės ryšių su žiniasklaida vadovas Arvydas Žilinskas „Plungei“ sakė, jog visi, atvykę į SEB banko poskyrius (ar tai „Snoro“ indėlininkai, ar nuolatiniai SEB klientai), turi būti priimami vienodai. Žodžiu – teks stovėti bendroje eilėje. Tačiau A. Žilinskas pažymėjo, jog, esant ilgai eilei, turėtų prieiti banko darbuotojas ir pasiteirauti, kokiu klausimu žmogus atvyko. Taip esą bandoma sureguliuoti klientų srautus.
A. Žilinskas prašė žmonių supratimo: šiomis dienomis didelio klientų skaičiaus išvengti neįmanoma (šalies mastu indėlininkų skaičius siekia 350 tūkstančių), tad kvietė nuolatinius SEB klientus kiek galima ilgiau susilaikyti nuo apsilankymo banke ar reikiamas paslaugas atlikti internetu: „Tikimės, kad po kelių dienų tas didysis žmonių srautas turėtų sumažėti“.
Jis pabrėžė, jog indėlius žmonės galės atsiimti dar penkerius metus, tad tikrai nebūtina viską mesti ir lėkti atsiimti pinigų. Juolab kad visa reikiama indėlinininkams grąžinama suma SEB bankui pervesta ir pinigai bus išmokėti, vos tik indėlininkas jų pareikalaus.
Anot A. Žilinsko, jeigu žmogaus nėra indėlininkų sąraše ar jam išmokėta suma pasirodo gerokai mažesnė, nei turėjo būti, tuomet reikia kreiptis į „Snorą“ arba valstybinę įmonę „Indėlių ir investicijų draudimas“, mat SEB šiuo atveju tiesiog turi indėlininkų sąrašus su konkrečiomis sumomis ir atlieka tik išmokėjimo funkciją.