![](https://laikrastisplunge.lt/wp-content/plugins/lazy-load/images/1x1.trans.gif)
Baigiantis vasariui, skambant pučiamųjų instrumentų orkestro maršui po rekonstrukcijos iškilmingai buvo atidaryta po vienu stogu įsikūrusi Plungės autobusų ir traukinių stotis. Pirmasis žingsnis žengtas, o antrasis – autobusų laukimo paviljono įrengimas – „užklimpo“. Žmonės pyksta, nes laukiantiesiems – nei stogelio, nei suolelių. Kad projektas pagaliau pajudėtų, reikia papildomo susitarimo tarp akcinės bendrovės „LTG Infra“ ir Plungės rajono savivaldybės administracijos.
Dėl šio susitarimo praėjusią savaitę į Savivaldybės tarybos Ūkio, ekologijos ir kaimo reikalų komiteto narius kreipėsi Savivaldybės administracijos Vietos ūkio skyriaus vedėjas Arvydas Liutika.
Skaitytojams priminsime, kad jungtinės veiklos sutartį dėl autobusų laukimo paviljono įrengimo „LTG Infra“ ir Plungės rajono savivaldybės administracija pasirašė praėjusių metų pavasarį. Joje nurodyta, kad už projektavimo ir rangos darbus atsakinga Savivaldybė. O planai gražūs – planuojamas įrengti autobusų laukimo paviljonas, prie jo numatyta stacionari paslaugų stotelė su mobilių įrenginių USB jungties įkrovikliu, bevielio interneto prieigos įranga, garso sistema, oro kompresorius (dviračiams, vežimėliams, kamuoliams) bei įrankių komplektas. Numatoma įrengti 5 miesto ir tarpmiestinių autobusų atvykimo ir išvykimo stoteles, takus autobusų ir traukinių keleiviams. Automobilių ir autobusų stovėjimo aikštelę ketinama įruošti dabartinėje autobusų sustojimo aikštelėje. Ten pat bus ir dvi elektromobilių įkrovimo stotelės.
„Daug vargo turime su lietaus nuotekų tinklų paklojimu toje vietoje. Net nesitikėjome, kad projektas įgaus tokią sunkumo ir klampumo būklę“, – politikams sakė A. Liutika.
Skaitytojai turbūt prisimena, kad lietaus nuotekų tinklus buvo planuojama prijungti prie tų, kurie bus pakloti atliekant Stoties gatvės rekonstravimo darbus. Reikia pažymėti, kad Stoties gatvę valdo ne Savivaldybė, o Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD), tad ir derintis šiuo klausimu tenka su ja.
„Prašėme LAKD padidinti diametrus ir ten prijungti, bet diametrų jie nedidina, be to, neaišku, kada pradės vykdyti rangos darbus. Norime šiais metais su projektu finišuoti. Kalbėjome, derinome su „LTG Infra“ ir radome sąlyčio tašką, t. y. kloti lietaus nuotekų tinklus per jiems priklausantį sklypą“, – paaiškino skyriaus vedėjas.
Pasak A. Liutikos, papildomo susitarimo prie jau pasirašytos sutarties pageidauja partneriai.
Papildomame susitarime numatyta galimybė, kad dalyje AB „LTG Infra“ patikėjimo teise valdomo žemės sklypo bus suprojektuotas ir įrengtas šaligatvis, pėsčiųjų takai ir keleivių laukimo peronų prieigos, lietaus nuotekų tinklai.
Užbaigus statybos darbus plungiškiai turės atlikti ir apmokėti sklypo kadastrinių matavimų tikslinimą, pateikti kadastrinių matavimų bylą Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos teritoriniam padaliniui patikrai atlikti, pateikti ją valdytojui derinti. Taip pat Savivaldybė savo lėšomis turės įregistruoti lietaus nuotekų tinklus Nekilnojamojo turto registre ir užtikrinti tolesnę jų priežiūrą.
Tiesa, nors ir aišku, kad papildomo susitarimo sąlygoms įvykdyti reiks pinigų, tačiau klausimas „kiek?“ niekam nekilo. Kaip rašoma parengtame tarybos sprendimo projekte, lėšų poreikis bus, bet tiksli suma paaiškės atlikus rangos ir kadastrinių matavimų darbus.