Prieš porą metų Kalniškių ir Žaltakalnio gatvių sankirtą plungiškiai buvo praminę Bermudų trikampiu. Tokio pavadinimo, rodos, niekuo neišsiskirianti miesto sankryža nusipelnė dėl viena po kitos ten įvykusių avarijų. Būta „metalinių“, būta su sužeistaisiais. Daugelis net neabejojo, kad netruks ir žuvusiųjų atsirasti. Bet po virtinės avarijų viskas lyg ir aprimo iki… gegužės 3-iosios. Tądien, apie 17 val., minėtojoje sankryžoje „susibučiavo“ „Citroën C4“ ir BMW.
Eismo įvykio scenarijus gerai žinomas dar nuo 2019-ųjų. BMW važiavo Žaltakalnio gatve link J. Tumo-Vaižganto gatvės, „Citroën“ – nuo Mortos kalno link Kalniškių gatvės. Prieš kirsdamas pagrindinį kelią pastarojo automobilio vairuotojas neįsitikino, kad tai daryti saugu, ir… susidūrimo neišvengta. Smūgio būta stipraus: BMW nulėkė į griovį.
Kaip pasakojo BMW vairuotojas (g. 1975 m.), nuo smūgio iššovė oro pagalvės, o vairuotojo durelės buvo taip įlenktos, jog iš mašinos teko brautis pro keleivio pusę. „Jei ne oro pagalvės, kažin kaip man būtų pasibaigę“, – svarstė vyras.
Automobiliu „Citroën“ važiavo dviese: moteris ir jaunuolis. Prie vairo sėdėjo pastarasis (g. 1999 m.).
Nors į įvykio vietą ir atvažiavo policijos ekipažas, avarijos aplinkybių aiškintis jiems nereikėjo. Vairuotojai jau buvo viską aptarę ir pildė eismo įvykio deklaraciją. Pareigūnams liko tik patikrinti jų blaivumą ir pareguliuoti eismą, kol bus sutvarkyta nelaimės vieta.
Kokia avarijos priežastis? Galima tik spėlioti: gal didelis greitis, gal kitur nukreiptas dėmesys… Viena laimė, kad viskas baigėsi tik automobilių sugadinimu ir BMW vairuotojo nubrozdinta ranka.
Beje, abu vairuotojai buvo blaivūs.
idomu tai, kad avarijos prasidejo butent tada kai „sutvarke” ta sankryza ir visa kelia… is zaltakalnio g vaziuojant i kalniskiu gatve nuo ziedo puses tenka vos ne sustori, nes posukis padarytas 90 laipsniu…
Eismo taisyklių ir kelio ženklų dar niekas neatšaukė.Atlekia iš šalutinio kelio ir kerta pagrindinį net neapsižvalgę, taip, lyg pagrindiniam būtų. Kažkam turbūt praverstų KET kursą pasikartoti. Reikia tik tvarkos vairuotojų galvose ir daugiau atidumo kelyje, kai dauguma vairuodami „sėdi” savo tapšnokliuose (telefonuose)..