
Po Kalėdų uždaroji akcinė bendrovė Plungės autobusų parkas aprodė naujausius savo pirkinius – du baltutėlaičius „Isuzu“ markės autobusus, kurie važinės miesto, priemiesčio ir net tarpmiestiniais maršrutais. Transporto priemones, kurių kiekviena kainuoja po 100 tūkstančių eurų, įmonė nusprendė įsigyti iš UAB „Saločiai ir partneriai“ išperkamosios nuomos būdu. Kadangi bendrovė didelių finansinių problemų neturi, atsiskaityti ketina savo lėšomis.
Savivaldybės žinioje esanti įmonė jau treti metai po truputį atnaujina atgyvenusį savo transporto ūkį. 2015 ir 2016 metais įsigijo po vieną „Isuzu“ markės autobusą, 2017-aisiais – iškart du.
„Savivaldybė už teikiamas paslaugas su mumis atsiskaito, skolų, kaip būdavo anksčiau, nebeprikaupia, o tai leidžia mums investuoti į naujas transporto priemones. Tą ir darome“, – aprodydamas į autobusų stoties teritoriją atvairuotus autobusus pasakojo bendrovės direktorius Rimantas Kmieliauskas.
Pasidomėjus, kodėl pasirinko būtent „Isuzu“ markės transporto priemones, R. Kmieliauskas atsakė: „Vertindamas pagal anksčiau nusipirktus autobusus, galiu pasakyti, kad jų kokybė atitinka kainą. Važiuoja gerai, o permokėti už tai nereikia.“ Kalbėdamas apie 2015 ir 2016 metais įsigytus autobusus, direktorius minėjo, kad dėl jų jokių bėdų nebuvo, taisyti kol kas nereikėjo, išlaidos – tik eksploatacijos.
Ar taip bus ir su naujosiomis transporto priemonėmis, dar nežinia. Bet problema, kaip teigė R. Kmieliauskas, – ne autobusai, o duobėti ir pažliugę keliai, kuriuose įklimpusius autobusus pastaruoju metus kartais net traktoriais tenka tempti. „Vasara lietinga, ruduo – taip pat. O jei dar miškavežis pravažiuoja… Keliai tokie, kad net ir geriausi autobusai jų negali atlaikyti“, – paaiškino bendrovės vadovas.
Plungės autobusų parkas pernai įsigytas transporto priemones žada naudoti įvairiems maršrutams – ir mieste, ir už jo ribų. Naujasis autobusas gali vežti 54 žmones. Jame įrengta 21 vieta sėdėti, stovinčiųjų telpa 33. Be to, yra keturios atlenkiamos sėdynės, vieta neįgaliųjų vežimėliams. „Šie autobusai – šiuolaikiškesni ir saugesni nei įsigytieji anksčiau. Juose yra kondicionieriai, elektroninės švieslentės“, – pranašumus vardijo R. Kmieliauskas.
O kodėl taip brangiai? Galima kiek nori tokių ISUZU nusipirkti už 70-80.000 eurų. Nors gal taip reikėjo, viskas suprantama…