• Reklama
  • Kontaktai
Plungė - Plungės rajono ir Rietavo krašto laikraštis
  • Pagrindinis
  • Aktualijos
    • Savivalda
    • Politika
    • Švietimas
    • Sveikata
    • Socialiniai reikalai
    • Finansai
    • Kriminalai ir nelaimės
    • Ūkio reikalai
    • Kitos aktualijos
  • Mano Rietavas
  • Teminiai puslapiai
    • Keliai. Mašinos. Žmonės
    • Gamta. Medžioklė. Žūklė
  • Kultūra ir sportas
    • Krašto kultūra: praeities ir šiandienos dialogai
    • Už jūsų ir mūsų laisvę!
    • Laikraštis „Telšių žinios”
    • Laikraštis „Santarvė”
    • Kultūra
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
  • Žmonės
  • Nuomonės
  • Partnerių informacija
No Result
View All Result
  • Pagrindinis
  • Aktualijos
    • Savivalda
    • Politika
    • Švietimas
    • Sveikata
    • Socialiniai reikalai
    • Finansai
    • Kriminalai ir nelaimės
    • Ūkio reikalai
    • Kitos aktualijos
  • Mano Rietavas
  • Teminiai puslapiai
    • Keliai. Mašinos. Žmonės
    • Gamta. Medžioklė. Žūklė
  • Kultūra ir sportas
    • Krašto kultūra: praeities ir šiandienos dialogai
    • Už jūsų ir mūsų laisvę!
    • Laikraštis „Telšių žinios”
    • Laikraštis „Santarvė”
    • Kultūra
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
  • Žmonės
  • Nuomonės
  • Partnerių informacija
No Result
View All Result
Plungė - Plungės rajono ir Rietavo krašto laikraštis
No Result
View All Result

Eksperimentas pasiteisino: Babrungo gatvės problema bus sprendžiama

Parašė: Luka SAULIENĖ
redaktorius
31 sausio, 2019
Pirmas puslapis, Pirmas puslapis, Kitos naujienos
8
0
VIEWS
Pasidalink

Prieš kurį laiką Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriui Gintarui Bagužiui socialiniame tinkle „Facebook“ paskelbus, kad pasirašyta sutartis su rangovais, nutiesiančiais pėsčiųjų ir dviračių taką Plungėje, prasidėjo komentatorių diskusijos apie Nausodžio seniūnijos Babrungo gatvės rekonstravimą. Administracijos vadovui buvo pasiūlyta dalyvauti eksperimente, kaip šios gatvės vienoje vietoje žiemą prasilenkia du automobiliai. Ten nuvykome ir mes, „Plungės“ korespondentai.


Pirštinė mesta
„Bet jei numatomų darbų priežiūrą ir kontrolę atliksite taip, kaip Babrungo gatvėje, tai gal geriau net nepradėkite“, – po G. Bagužio paskelbtos informacijos diskusiją apie Babrungo gatvę užvedė varkališkis Tomas Paulauskas. Vėliau prie jo prisijungė ir kiti. Ne vienas komentaruose minėjo, kad po rekonstrukcijos ruože per užtvanką automobiliai neprasilenkia.
Į tokias pastabas Savivaldybės administracijos direktorius atsakė, kad rudenį buvo darytas eksperimentas, kuriame dalyvavo ir projektuotojai. Jie įtikinėjo, jog viskas gerai, jog siekiama, kad per užtvanką vairuotojai važiuotų lėčiau.

„Lėtai vasarą galima, jei nėra sunkvežimio, o žiemą jokių galimybių nei taip, nei anaip“, – rašė vienas internautas. Tada T. Paulauskas ir pasiūlė G. Bagužiui atlikti dar vieną eksperimentą.
Kaip minėta, pasiūlymas buvo priimtas. Praėjus porai savaičių, sausio 24-ąją, išaušo didžioji diena. Tiesa, buvo sutarta, kad prasilenkti bandys du mikroautobusai ar lengvesnė technika (ne lengvieji automobiliai).
Eksperimentas
Reikia pastebėti, kad eksperimento vietoje sniegas buvo nuvalytas beveik visai, sustumti kauburėliai tik vienoje pusėje.

Sutiktas T. Paulauskas juokavo, kad ruoštasi atsakingai – taip nuvalytos gatvės visoje Plungėje nerastume.
Eksperimente dalyvavome ir mes, tad galime konstatuoti: du autobusiukai ramiai, be baimės apgadinti kito ar nubrūžinti savo šoną prasilenkti niekaip negali. Dar netoliese gyvenantis ūkininkas Mindaugas Grikštas atvairavo nedidelį traktorių su verstuvu. Ar patyręs vairuotojas išdrįstų su juo prasilenkti? Vargu.
Į eksperimento vietą atvyko Savivaldybės administracijos direktorius G. Bagužis ir Vietos ūkio skyriaus vedėjas Martynas Čiuželis. Administracijos vadovas be užuolankų tarė: „Aš jau rudenį sakiau, kad čia bus problemų, bet mane įtikinėjo, kad viskas gerai.“ M. Čiuželio manymu, nors ir sudėtingiau, bet prasilenkti įmanoma.
Lyg tyčia už T. Paulausko transporto priemonės pradėjo rikiuotis automobilių eilė. Varkališkis ragino juos važiuoti, aplenkti jo autobusiuką su prikabinta priekaba, tačiau drąsuolių neatsirado. Visi buvo pasiryžę laukti tiek, kiek reikės. Reikia pastebėti, kad vairavo ne tik moterys, bet ir vyrai. Tad, matyt, problema tikrai yra.

Į priekaištus M. Čiuželis bandė atsikirsti tuo, kad kai viešai buvo pristatomas projektas, niekas neatėjo, pastabų neišsakė, kad lengviausia nieko nedaryti, kad viskas atlikta laikantis nustatytų teisės aktų, Saugaus eismo organizavimo komisijos sprendinių ir pan.
Tiesos gal ir yra, bet tikiesi, kad darbą atlieka specialistai, gerai išmanantys tuos reikalus.
Galimi sprendimai
Susirinkę žmonės dėstė argumentus, ką būtų galima pakeisti, kokių priemonių imtis. Vienas iš būdų – pastatyti kelio ženklus, nurodančius važiavimo pirmenybę. Anot M. Čiuželio, to padaryti negalima, nes per didelis atstumas – 200 metrų.

Kitą dieną, kaip sakoma, aprimus aistroms, M. Čiuželis „Plungei“ paaiškino, kad pagal parengtą techninį projektą problemiškoje vietoje važiuojamosios dalies plotis – 4,5 metro, nuo atitvaro iki atitvaro – 4,8 metro. „Minimalus vienos eismo juostos plotis – 2,25 metro. Tie atitvarai ir kelia baimę, jie optiškai susiaurina kelią. Jei jų nebūtų, žmonės ramiai važiuotų ir prasilenktų“, – buvo įsitikinęs specialistas.
Tad kodėl nuspręsta sumontuoti atitvarus, o už jų įrengti taką pėstiesiems ir dviratininkams? Beje, vienas iš eksperimente dalyvavusių vyrų taip pat kalbėjo, jog buvo galima pėstiesiems linija atskirti taką. Tokiu atveju transporto priemonės, jei nėra pėsčiųjų ar dviratininkų, ramiai gali užvažiuoti ant jo ir prasilenkti.
Pasak M. Čiuželio, tokia mintis buvo, bet jos atsisakyta, kai Saugaus eismo organizavimo komisijai būnant vietoje ir ieškant sprendimo variantų automobiliai lėkė gerokai viršydami greitį. „Matant tokius greičius, kilo abejonių, ar atskirtas takas – saugus“, – tikino specialistas. Na, o dabar norint imtis tokio sprendimo reikėtų ardyti paklotą dangą, ją storinti.
Dar vienas galimas variantas – šviesoforas. „Išsiųsime užklausas tiekėjams, kiek kainuotų šviesoforo įrengimas. Šiuo metu atrodo, kad tai būtų pats geriausias sprendimas“, – kalbėjo M. Čiuželis.

Savivaldybės administracijos direktorius taip pat patvirtino, jog tikrai bus svarstoma, kokių veiksmų imtis, kiek kainuotų vienoks ar kitoks sprendimas. Aišku, visa tai pareikalaus papildomų išlaidų, bet, kaip sakė T. Paulauskas, viskas daroma, kad žmonėms pagerėtų eismo sąlygos.
Panašu, kad šį kartą varkališkis, metęs pirštinę, laimėjo. Lieka tik tikėtis, jog tai bus ir gera pamoka, kad prieš darant reikėtų bent kelis kartus gerai pagalvoti, gal net eksperimentą atlikti.

Tags: Eksperimentas pasiteisino: Babrungo gatvės problema bus sprendžiama
Kitas įrašas

Iš suvestinių

Comments 8

  1. Tomas says:
    6 metai ago

    Jokie sviesoforai situacijos nepagerins…?
    Jie vaziuojamosios dalies ploto nepraplatins…?
    Kad butu aiskiau,viduryje to ruozo sustojo,sugedo del techniniu kliuciu automobilis…?
    Ir specialiai kaip tycia pro ten turi vaziuot spec. tarnybu automobilis gaisrine ar greitoji…??
    Sviesoforai gales degt kad ir visomis spalvu lempomis vienu metu…
    Pinigai ir vel bus ismesti …

    Atsakyti Report comment
  2. Rimas says:
    6 metai ago

    Kokie specialistai toks ir rezultatas

    Atsakyti Report comment
  3. Plungės gyventoja says:
    6 metai ago

    Jeigu žmogus nesugeba protingai galvoti ir priimti teisingu sprendimu, gal išvis reikėtu pasvarstyti apie savo vietos užleidima daugiau mastyt sugebančiam ir teisingus sprendimus sugebėsiančiam priiminėti piliečiui?? Plungėje nėra tokios gatvės kur nereikia pataisymo darbu,visur daryta ir nedadaryta.

    Atsakyti Report comment
  4. Gyventojas says:
    6 metai ago

    Asfaltas taip pat išbanguotas kaip ir buvo prie meno mokyklos, kurį nuardė. Atrodo, kad dirba kas nori.

    Atsakyti Report comment
  5. KNŠ says:
    6 metai ago

    atsakomybę privalo prisiimti kas užsakė projektuotojus tokius nuo kirvio,galėjo labai gražiai viską sutvarkyti,ir apšvietimas nejaugi neturi šviesti ištisą naktį be jokių išsijunginėjimu,jug dėl saugumo daroma buvo ir kaip gražu važiuot kai šviečia LED šviestuvai,ekonomiški gi,

    Atsakyti Report comment
  6. juokinga says:
    6 metai ago

    ta pati gauja valdanti miestą skelbia sau konkursus, patys juos laimi, patys atlieka darbus netinkamai, patys tuos projektus priima, poto giriasi dirbą Plungei ir kiek jie daug nuveikę, apgailėtini jie

    Atsakyti Report comment
  7. abc says:
    6 metai ago

    pilna durneliu dirbanciu savivaldybej todel tokios problemos, pastoviai tai konkursai laimimi uz brangiausias sumas tai visokiu nesamoniu pridaro tai projektai metu metus daromi ir t.t.

    Atsakyti Report comment
  8. failas says:
    6 metai ago

    kažkoks košmaras, taip nesiorientuoti… kas per specialistai? Atitvarą būtina perkelti, nes kitu atveju dviratininkai nugarmės į prarają. O tas šviesoforas – velniams jis reikalingas??? Negali retkarčiais užvažiuoti mašina ant dviračio tako kraštelio?

    Atsakyti Report comment

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

CAPTCHA vaizdas
Atkurti Vaizdą

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Video rekomendacijos:

Pirmas puslapis

Tarp ąžuolų ir tylos – Sofijos festivalis gimsta iš kūrybos ir atminties
Vaikų kūryba – Plungės miesto šventės dalis
Pučiamųjų orkestrų festivalis Plungėje nuskambėjo 19-ąjį kartą
Palangos koncertų salės dešimtmetis, pakeitęs miesto veidą

Keliai. Mašinos. Žmonės

Į Plungę atkeliaus 6 elektriniai autobusai
Apmokestinami krašto keliai Mažeikiai– Plungė–Tauragė, Plungė–Vėžaičiai
Darbai kelyje Pauošniai–Plateliai – jau į pabaigą
Keturioms dienoms bus stabdomas traukinių eismas atkarpoje Klaipėda–Plungė

Nuomonės

Vizijose – tilteliais sujungtos Malūno tvenkinio salos
Šateikių bažnyčia – antras Plungės rūmų žirgynas?
Renovacijai pasiryžta vis daugiau gyventojų
Prieš kurortinę teritoriją pasisakiusiųjų baubas – nekilnojamojo turto mokestis

Savas

„Sau palinkėčiau nebijoti naujovių, drąsiai priimti naują etapą“
Skautų ir ne skautų olimpinėse žaidynėse Smilgiuose – 177 dalyviai!
Vienuoliktokė Emilija: „Studijos užsienyje manęs nevilioja“
Mokymai naujokams ir senbuviams

Renginiai

Tarp ąžuolų ir tylos – Sofijos festivalis gimsta iš kūrybos ir atminties
Vaikų kūryba – Plungės miesto šventės dalis
Pučiamųjų orkestrų festivalis Plungėje nuskambėjo 19-ąjį kartą
Kultūros ir meno premija įteikta Linui Senkui
No Result
View All Result

Laikraštis

Nuomonių ringas

Ar naudojatės dirbtinio intelekto įrankiais?

Loading ... Loading ...

Orai


Orai Plungėje

Orai


Orai Plungėje 2 savaitėms


  • Balsavimų archyvas
  • Kontaktai
  • Pagrindinis
  • Paskyra
  • Prisijungti
  • Privatumo politika
  • Registracija sėkminga!
  • Reklama
  • Slaptažodžio atstatymas
  • Laikraštis „Plungė” PDF versija

Visos teisės saugomos © 2021 laikrastisplunge.lt

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
No Result
View All Result
  • Pagrindinis
  • Aktualijos
    • Savivalda
    • Politika
    • Švietimas
    • Sveikata
    • Socialiniai reikalai
    • Finansai
    • Kriminalai ir nelaimės
    • Ūkio reikalai
    • Kitos aktualijos
  • Mano Rietavas
  • Teminiai puslapiai
    • Keliai. Mašinos. Žmonės
    • Gamta. Medžioklė. Žūklė
  • Kultūra ir sportas
    • Krašto kultūra: praeities ir šiandienos dialogai
    • Už jūsų ir mūsų laisvę!
    • Laikraštis „Telšių žinios”
    • Laikraštis „Santarvė”
    • Kultūra
    • Renginiai
    • Sportas
    • Laisvalaikis
  • Žmonės
  • Nuomonės
  • Partnerių informacija

Visos teisės saugomos © 2021 laikrastisplunge.lt

Skip to content
Open toolbar Pritaikymo neįgaliesiems įrankiai

Pritaikymo neįgaliesiems įrankiai

  • Padidinti tekstąPadidinti tekstą
  • Sumažinti tekstąSumažinti tekstą
  • Pilkos spalvosPilkos spalvos
  • Nuorodos pabraukimasNuorodos pabraukimas
  • Skaitomas šriftasSkaitomas šriftas
  • Reset Reset