Pramogų industrija ir ypač eSportas yra tarpusavyje susiję, nes papildo vienas kitą. Elektroninis sportas pamažu tampa atskira šaka žiniasklaidos sferoje, ten investuojama, ateina nauji žaidėjai ir komandos, rėmėjai gauna geras reklamos platformas. Visa tai yra dėl to, kad e-sporto disciplinos yra labai gražios ir daugeliui žaidėjų patinka stebėti žaidimą.
Esportas gali būti apibrėžtas kaip varžybos tarp dviejų ar daugiau žaidėjų arba tarp dviejų ar daugiau komandų. Viskas kaip įprastame sporte, tik vietoje realaus pasaulio bus virtualus pasaulis ir konkretus žaidimas. Jei pageidaujama, GGBET svetainė turi galimybę išsamiai ištirti šį reiškinį. Dabar atsirado galimybė pastudijuoti eSporto lažybų principus, nes daug įdomiau stebėti rungtynes su mėgstama komanda, jei pavyksta statyti ant jos.
Elektroninio sporto plėtra
Viskas prasidėjo gana sudėtingai, nes iš pradžių ši koncepcija buvo naudojama tik kaip rinkodaros įrankis. Išleidus kitą žaidimą, gamintojas iš karto surengė konkursus, kurių pagalba buvo galima atkreipti dėmesį į žaidimų produktą. Net ir šiandien ši priemonė veikia, bet ne taip efektyviai.
Kai tik 90-ųjų pabaigoje atsirado kompiuterių klubai, į šiuos klubus susibūrė visaverčiai turnyrai ir komandos. Plėtojant transliacijas internete, atsirado pirmosios varžybos, kurias buvo galima stebėti iš kompiuterio, telefono ar planšetinio kompiuterio. Tai sukėlė tikrą bumą.
Kas yra esporto sportininkas?
Tai nėra tas žmogus, kuris visą dieną žaidžia žaidimus ir tikisi šviesios ateities. Visų pirma, jis turi turėti šias savybes:
- loginis ir nestandartinis mąstymas;
- bendravimo su informacija ir aplinkiniais žmonėmis įgūdžiai;
- prisitaikymas prie tam tikrų aplinkybių;
- apdairumas ir emocijų kontrolė;
- psichologinis stabilumas.
Esporto sportininkas pirmiausia turi būti drausmingas, nes kasdien lavinami įgūdžiai ir praktika treniruotėse, kuriose būtina dalyvauti. Daugeliu atvejų pasiteisinimai nepriimami ir netgi galimos baudos.
ESporto plėtros perspektyvos
Viskas labai rožiškai ir maloniai, nes atsiranda naujų rėmėjų ir organizacijų, kurios yra pasiruošusios visko imtis ir laukia tik norinčiųjų rungtyniauti. Daugelio turnyrų prizinis fondas viršija milijoną dolerių, o tai yra pagrindinė priežastis dalyvauti eSporte. Pagrindinis dėmesys skiriamas Dota 2 Counter-Strike 2, tačiau šie žaidimai yra labai konkurencingi.