
Trečiadienį prie mieste esančių „Swedbanko“ bankomatų nusidriekė laukiančiųjų eilės. Mat pasklido gandas, jog ir šis bankas bankrutuoja. Nenuostabu, kad gyventojai suskubo atsiimti savo pinigus. Ketvirtadienį bankas vėl buvo apgultas.
Kaip buvo minėta TV3 vakaro žiniose, gandas apie galimą banko griūtį SMS žinutėmis, o vėliau ir socialiniuose tinklapiuose pirmiausiai pasirodė Klaipėdos krašte. Pasklidus jam, per Vakarų Lietuvą nusirito panikos dėl galimo banko bankroto banga, žmonės ėmė masiškai tuštinti savo sąskaitas, prie bankomatų nusidriekė eilės. Redakcijos žiniomis, vakarop Plungės bankomatuose pradėjo stigti pinigų, o išėmimo limitas buvo ženkliai sumažintas.
„Pastarosiomis dienomis „Swedbank“ klientus pasiekia klaidinantys pranešimai, kuriuose abejojama banko veiklos tęstinumu ir skleidžiami jokio pagrindo neturintys gandai apie banką.
Perspėjame savo klientus, jog tai yra klaidinanti informacija, neturinti jokio loginio paaiškinimo ir raginame ją ignoruoti. Banko atstovai taip pat primena, jog už gandų ir klaidingos informacijos platinimą gresia teisinė atsakomybė, tad dėl klaidingos informacijos skleidimo ketinama kreiptis į teisėsaugos institucijas.
Neatmetame prielaidos, jog tokios informacijos platinimu siekiama suklaidinti banko klientus. Šia situacija gali pasinaudoti ir sukčiai, siekiantys išvilioti asmeninius klientų duomenis bei užvaldyti gyventojų lėšas. Todėl klientai turėtų išlikti budrūs ir ignoruoti šią informaciją, o kilus klausimams visų pirma kreiptis į banką“, – teigiama po kilusios panikos trečiadienį „Swedbank“ išplatintame pranešime.
Nors ir bandyta nuraminti žmonių baimes, panašu, kad po „Snoro“ ir „Ūkio“ bankų griūties žmonės ne tokie patiklūs. Tą ir parodė ketvirtadienį Plungėje prie „Swedbank“ nusidriekusi žmonių eilė.