
Saugaus eismo organizavimo komisijos posėdžio metu nutarta iš Plungės centro iškeldinti taksistus – dėl nedrausmingo šių vairuotojų elgesio kelyje.
Nebeliks taksistų prie kultūros centro
Svarstant apie taksi aikštelę miesto centre, prie kultūros centro, Vietos ūkio ir turto skyriaus vedėjo pavaduotojas Arvydas Liutika sakė, jog nerandama bendros kalbos su vairuotojais, nedaug kuo ir policija galinti padėti, tad siūloma taksi automobilių aikštelę iškelti į Telšių gatvės pradžią. Anot A. Liutikos, taksistai miesto centre manevruoja kaip savo darže. Išvyti juos norėta ir seniau, tačiau rajono valdžia laukė, kol bus naujai sutvarkyta miesto aikštė. Komisijos pirmininkas
Juozas Šlepetis patvirtino, kad projektas pagaliau atiduotas vertinti, tad problema gali būti sprendžiama.
Kad taksistai miesto centre – tikra rakštis, pritarė ir Plungės policijos komisariato Viešosios tvarkos skyriaus Kelių policijos poskyrio viršininkas Algirdas Puidokas. Pareigūno teigimu, šiems ir baudos išrašomos, bet policininko kasdien nepastatysi prie jų. Anot A. Puidoko, tartasi su taksi įmonių vadovais – pažadėjo pasitaisyti, deja…
Siūlyta keisti ir mašinų statymo būdą – leisti išilgai palikti prie kelio, deja, komisijos narių manymu, tai problemos neišspręsią, tad nuo balandžio 1-osios teks panaikinti taksi stovėjimo vietas.
Komisijos nariai pasitarė, jog nereikėtų paskubomis spręsti problemos, nes reikia ir naujų kelio ženklų, kurių, Plungės seniūnijos seniūno Gintaro Domarko teigimu, nenubėgsi į „Maksimą“ ir nenupirksi. Seniūnas taip pat pasiūlė vienam kitam taksistui veiklos licencijų nebepratęsti, tačiau komisijos nariai atkirto, jog tam nėra pagrindo. „Vien dėl to, kad netvarkingai stato mašinas, negalime neišduoti licencijų“, – kalbėjo A. Liutika.
Posėdžiautojai sutarė, jog taksistus iš miesto centro išvaikys nuo gegužės pirmosios.
Prie „Žemsuodos“ važiuosime lėčiau
Be kitų klausimų, svarstytas ir UAB „Žemsodis“ prašymas. Bendrovė prašo apriboti greitį Plungės-Vėžaičių kelyje, ties „Žemsuoda“. Minėtasis kelias priklauso VĮ „Telšių regiono keliai“, įmonės vyriausiasis inžinierius Stasys Armalis sakė, jog įvažiavimas į „Žemsuodą“ – tikrai nedėkingoje vietoje, kelio vingyje, kuriame prastas matomumas. Tad visai protinga būtų pritarti prašymui apriboti greitį iki 70 km/val. Tam pritarti nelabai norėjo A. Liutika, ir ne paslaptis posėdžiaujantiesiems buvo dėl ko: juk Savivaldybės darbuotojas kasdien važinėja šiuo keliu… „Tuomet apribokim greitį nuo pat Varkalių“, – juokais replikavo pastarasis.
Komisijos narių nuomone, reikėtų tenkinti bendrovės prašymą. Jų teigimu, greičio apribojimai ir kiti draudimai duoda apčiuopiamos naudos – per pastaruosius metus gerokai sumažėjo eismo įvykių. Tai paliudijo ir S. Armalio pateikti faktai – prieš penkmetį Telšių apskrityje eismo įvykių metu žuvo 36 žmonės, pernai – 11. Plungės rajone 2009 metais užregistruoti 28 įskaitiniai eismo įvykiai, kurių metu 5 žuvo, pernai – 17 įskaitinių avarijų ir 4 žuvusieji. Statistikos duomenimis, padėtis Lietuvos keliuose truputį gerėja.