![](https://laikrastisplunge.lt/wp-content/plugins/lazy-load/images/1x1.trans.gif)
Ne paslaptis, kad reklama socialinių tinklų platformose gali būti naudinga visų rūšių verslui. Ji svarbi, nes suteikia daugiau realios vertės nei tą, ką galime gauti organiškai. Nesvarbu, ar skelbimai socialiniuose tinkluose jums visiška naujiena ir dar tik svarstote į tai investuoti, ar tokią funkciją jau esate išbandę kitur, pavyzdžiui, „Google“, – privalumai, kuriuos aptarsime, gali paskatinti jus įtraukti daugiau socialinės medijos priemonių į savo reklamos kampaniją.
1. Galimybė pasiekti naujus klientus
Nepriklausomai nuo to, kur ketinate naudoti skelbimus – „Facebook“, „Instagram“, „Twitter“, „Pinterest“, „LinkedIn“, „TikTok“ ar kitur, socialinių tinklų reklama leidžia susisiekti su naujais žmonėmis, kuriems gali būti naudingos jūsų prekės ar paslaugos.
Tokie skelbimai taikomi vartotojams pagal jų pomėgius, elgseną ir demografinius duomenis. Tai suteikia pranašumą pristatyti savo prekių ženklą vartotojams, atsižvelgiant į taikymą (angl. „targeting“) ir tai, kaip mūsų pasiūlymai atitinka konkrečius pomėgius ir elgseną.
Visiškai normalu, kad žmonės gali nežinoti apie jūsų prekių ženklą ar apie tai, kad jūsų produktai ir (arba) paslaugos iš viso egzistuoja. Pamatę skelbimą socialiniuose tinkluose, jie gali suprasti, kad tai, ką pardavinėjate, yra naudinga arba kad jie tiesiog to nori.
2. Mažos investicijos
Palyginti su tradicine reklama, tokių skelbimų kaina yra žymiai mažesnė, taigi, net jei ir turite nedidelį biudžetą, šis variantas jums yra palankus. Žinoma, kuo daugiau išleisite, tuo greičiau galėsite sužinoti, kas veikia, o kas ne. Be to, tai suteikia galimybę optimizuoti našumą, išbandyti daugiau kintamųjų ir pasiekti daugiau savo tikslų, tokių kaip didesnis svetainės srautas ir prisiregistravusių vartotojų skaičius, didesni pardavimai.
Priklausomai nuo verslo poreikių, galima pasirinkti sau labiausiai tinkančius socialinius tinklus. Pavyzdžiui, „Pinterest“ puikiai tinka pigioms kampanijoms vykdyti, ypač norint pritraukti nebrangų srautą. „LinkedIn“ reklama kainuoja daugiau, tačiau, jeigu įmonė gali patenkinti savo verslo bendruomenės poreikius skelbimais ir jei jūsų auditorija bei biudžetas yra didesni, tai gali būti išties sėkminga investicija. Be to, ši socialinių tinklų platforma labai tinka B2B (angl. „Business to Business“) verslo atstovams rasti potencialių klientų.
3. Galimybė įgyti auditorijos įžvalgų
Turint daugiau taikymo parinkčių, galima geriau ištestuoti auditoriją. Tada belieka panaudoti socialinių tinklų įrankius tam, kad geriau suprastumėte auditorijos suskirstymą ir kaip ji susijusi su jūsų našumu. Pavyzdžiui, „Facebook“ suskirstymo ataskaitose galima dalytis išsamia informacija apie amžiaus diapazoną, lytį, šalį, regioną, naudojamus įrenginius ir dar daugiau. Šių suskirstymų susiejimas su įvairiomis auditorijomis ir atitinkama našumo metrika gali padėti geriau suprasti, kurie auditorijos segmentai reaguoja į jūsų skelbimus. Šią informaciją galima pritaikyti atnaujinant skelbimus ir taip optimizuoti savo kampanijas.
4. Platus formatų spektras
Nors kiekviena socialinių tinklų platforma turi savo skelbimų specifikacijas, paskirties vietas ir formatus, jose yra keletas bendrų vardiklių. Socialinės medijos reklama patraukli tuo, kad suteikia jums kūrybinę laisvę ir begalę taktikų bei galimybių demonstruoti savo prekių ženklą norimu būdu. Nuo statiškų vaizdų iki ilgo formato vaizdo įrašų turinio, nuo horizontalių ir vertikalių stačiakampių formų iki kvadrato – išnaudokite kiekvieną skelbimo vietos dalį, kad padidintumėte jį ekrane ir taip patrauktumėte vartotojų dėmesį.
Reklama socialiniuose tinkluose neabejotinai tampa nauju standartu. Todėl suprasti jos svarbą itin naudinga kiekvienam verslui: tiek mažesniam, tiek didesniam. Kartu su aukščiau išvardintais privalumais socialinės medijos reklama suteikia svarbiausią rodiklį – investicijų grąžą. Jeigu dar tik planuojate kurti svetainę ir pradėti internetinį verslą, tam reikalingi domenai. Užregistruokite savąjį ilgametę patirtį turinčioje ir klientų pasitikėjimą pelniusioje įmonėje.
pirmoje vietoje, tai yra dėl to, kad būtų didinamas įmonės patikimumas, piešiamas paveikslas. o kitas dalykas tai yra pardavimai.. sužinokite apie tai daugiau mokymuose
TikTok su daugiau nei vienu milijardu vartotoju turi ambiciju tapti populiariausia prekybos vieta jaunimo tarpe. Pastebima, kad nemaza dalis jaunimo naudoja TikTok kaip paiesku programele. Daugiau apie tai https://www.seopluses.com/tiktok-seo