
Į „Plungės“ redakciją kreipėsi Plungės miesto Stoties gatvės gyventoja Rima (vardas pakeistas – aut. past.) ir prašė pagalbos. Individualios įmonės „Kompiuterinis langas“ klientė nepatenkinta, mat sudarė sutartį interneto paslaugoms gauti, tačiau jo įvedimas buvo vilkinamas.
Su kompiuterinių sistemų teikimo ir priežiūros įmone plungiškė sutartį pasirašė rugpjūčio 25 dieną. Joje nurodoma, kad prijungti internetinį ryšį įmonė įsipareigoja per 14 darbo dienų. Praėjo tas laikotarpis, o ponia Rima darbininkų nesulaukė. Rugsėjo 16-ąją ji paskambino į „Kompiuterinį langą“ ir pasiteiravo, kodėl tai nepadaryta. Atsakyta, jog rytoj ateis darbininkai ir viską sutvarkys.
Pažadą tesėjo – pasak ponios Rimos, atvyko trys vyrukai, sakė prijungę, popiet internetas turėtų atsirasti. Deja…
Rugsėjo 18-ąją, šeštadienį, plungiškė paskambino pasiteirauti. Administratorė jai atsakiusi, jog nedarbo diena, tad meistrai atvyks pirmadienį. „Kas beliko? Paskambinau pirmadienį, man pasakė, jog meistrai per valandą turėtų atvykti, laukite“, – pasakojo pasipiktinusi klientė. Moteris sakė išsiprašiusi iš darbo, grįžo į namus ir laukė. Vėl nieko. Paskambino dar kartą, tada buvo pasakyta dar laukti…
„Kai pasakiau, jog negalima taip elgtis su savo klientais, išsiprašiau iš darbo, o meistrų nėra, man buvo atrėžta: o kas prašė išeiti iš darbo? Tada pasakiau: jei pinigus mokėti reikės, o paslaugos negaunu, tada nutraukiu sutartį. Man vėl piktokai atkirto, jog to padaryti neįmanoma“, – aiškino tokiu elgesiu papiktinta Rima rugsėjo 21-ąją atvykusiems pas ją korespondentams.
Negi įmonei nesvarbi jos reputacija?
Kai straipsnis jau buvo parengtas publikuoti, „Kompiuterinio lango“ meistrai, gal sužinoję, kad jų klientė kreipėsi į žiniasklaidą, vis dėlto nuvyko pas Stoties gatvės gyventoją ir internetą prijungė. Tiesa, ir tada, kaip sakė Rima, meistrai nesijautė kalti, tik pasakė: „Matyt, patys būsit ištrynę kodus“.
Kaip sakė „Kompiuterinio lango“ Plungės padalinio vadovas Virgilijus Gross, gal šiek tiek ir yra įmonės kaltės, esą visi meistrai buvo labai užsiėmę, tačiau viską sutvarkė. Mokestis už paslaugą pradėtas skaičiuoti nuo tos dienos, kai paslauga realiai suteikta, tad klientė nenukentės.
Negi viskas taip paprasta? O prarastas laikas ir sugadinti nervai? V. Gross neslėpė, kad plungiškė administratorei skambinėjusi vos ne kasdien, tad šiai galėjusi trūkti kantrybė ir galbūt kiek piktokai bendravusi. Išeitų, kad klientė pati dar ir kalta dėl to, jog įmonė nesiteikė laiku įvykdyti savo įsipareigojimų?
nu va… reikia labai rinktis partnerius, su kuriais dirbsi..tik pagal rekomendacijas. aš tokiu būdu radau tobulus it specialistus https://www.mdpcloud.lt/cloud-paslaugos/microsoft-365/informacija/