„Lietuvos energijos“ inicijuotame projekte kelių rajonų moksleiviai su energetikos specialistais diskutavo apie energetikos sistemos plėtrą. Šio projekto tema moksleiviai rengė darbus, o tarp išrinktų geriausiųjų – net trys plungiškių komandos!
Apie 200 Lietuvos mokyklų moksleivių iš keturių rajonų dalyvavo specialiame „Lietuvos energijos“ projekte „Elektros perdavimo linijos Lietuvoje: kaip geriau suderinti visuomenės ir žmogaus interesus?“ Pažintį su Lietuvos energetikos sistema dar vasario mėnesį pradėję netradicinėmis pamokomis aukštos įtampos elektros pastotėse, vyresniųjų klasių moksleiviai buvo pakviesti rengti darbus projekto tema. Penkių ekspertų komisija pripažino, kad net tris geriausius darbus atsiuntė Plungės moksleiviai. Jie pasiūlė itin originalių idėjų.
Baigiamosios projekto konferencijos metu moksleiviai ir pasiūlė naujų idėjų energetikams, pristatė savo požiūrį į sistemos plėtrą, aktyviai dalyvavo diskusijose su energetikos specialistais. Geriausiųjų darbų autoriai sutarė, kad gyventojai per mažai domisi elektros linijų tiesimu, dažnai vadovaujasi gandais ir nepatikrinta informacija. Todėl moksleiviai, pabrėžiantys energetikų norą informuoti visuomenę, siūlo tai daryti dar aktyviau.
Moksleivių projekto iniciatorė AB „Lietuvos energija“ vyresniųjų klasių moksleivius iš pradžių pakvietė į netradicines pamokas-ekskursijas, kurios vyko aukštos įtampos elektros pastotėse.
Antrąją vietą konkurse laimėjo Plungės Senamiesčio vidurinės mokyklos mokinės Deimantė Mačiuitytė ir Viktorija Urbonaitė. Plungės „Saulės” gimnazijos moksleivių grupė – Ieva Taurazevičiūtė, Ieva Šimkevičiutė, Vita Michailenko, Tomas Ramanauskas, Ovidijus Simutis, Martynas Česnauskis – paskelbti trečiosios vietos nugalėtojais. Penktąją vietą pelnė Plungės Senamiesčio vidurinės mokyklos moksleivė Ieva Brenciutė.
Visi geriausiųjų darbų autoriai ne tik turėjo galimybę savo idėjas pagrįsti ir apginti dalyvaujant profesionalams, bet ir buvo apdovanoti specialiais „Lietuvos energijos“ prizais.