
Plungėje, Dariaus ir Girėno g. 5, duris atvėrė naujo dizaino „Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinys. Tai trečias toks padalinys visoje Lietuvoje, pirmieji du įrengti Vilniuje ir Kaune. Tam, kad plungiškiai galėtų paprastus piniginius reikalus susitvarkyti greitai ir patogiai, padalinyje įruošta ir didelė savitarnos erdvė, kurioje visą parą galima naudotis bankomatais ir interneto banku.
„Per dieną į banko padalinį Plungėje vidutiniškai užsuka apie 140 klientų. Dauguma jų į banko specialistus kreipiasi dėl sudėtingesnių finansinių paslaugų – būsto ir vartojamųjų paskolų, turto ir gyvybės draudimo, pensijų kaupimo. Pastebime, kad plungiškiai vis aktyviau naudojasi interneto banku – daugiau nei trečdalis klientų čia reguliariai atlieka pervedimus. Be to, 25 proc. banko paslaugų plungiškiai jau savarankiškai užsisako interneto banke ir tai yra vienas iš geriausių rodiklių visoje Žemaitijoje“, – komentuoja Plungės „Swedbank“ valdytoja Violeta Gedrimienė.
Pasak V. Gedrimienės, įruošus savitarnos erdvę, klientai galės greitai ir patogiai patys pervesti pinigų, jų išsiimti arba padėti į sąskaitą. Savarankiškam finansų tvarkymui savitarnos erdvėje įrengtas interneto banko terminalas ir du grynuosius pinigus išduodantys ir priimantys bankomatai. Padalinio darbuotojai daugiausia dėmesio skirs konsultacijoms dėl sudėtingesnių paslaugų.
Tai trečiasis padalinys Lietuvoje, suprojektuotas pagal naują „Swedbank“ padalinių įrengimo kryptį. Jis pasižymi naujais dizaino sprendimais ir klientų aptarnavimo naujovėmis. „Kiekvieną klientą pasitiks padalinio darbuotoja ir padės greitai išspręsti klausimus. Mobiliuosius įrenginius turintys klientai čia pat galės naudotis sparčiu nemokamu bevielio interneto tinklu. Padalinyje nebeliko įprastų minkštasuolių – juos pakeitėme daug patogesnėmis kėdėmis ir stalais. O jaukumo ir savitumo padaliniui suteikia pačiame jo centre augantis ąžuolas“, – sako V. Gedrimienė.
Plungės „Swedbank“ valdytoja atkreipia dėmesį, kad atnaujinti padalinių koncepciją banką paskatino besikeičiantys gyventojų įpročiai. Anot jos, gyventojai vis dažniau paprastas finansines operacijas renkasi atlikti savarankiškai, naudodamiesi bankomatais, interneto banku ar išmaniąja programėle. Tuo tarpu padaliniuose atliekamų grynųjų pinigų operacijų skaičius smarkiai mažėja, o finansinių konsultacijų, kaip kaupti senatvei, vaikų studijoms ar pasiskolinti lėšų būstui, – didėja.
„Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinių tinklą visoje Lietuvoje sudaro 67 padaliniai ir 5 savitarnos centrai mažose savivaldybėse, į kuriuos konsultuoti klientų atvyksta banko darbuotojai.