
Metų metus gvildenama, bet vis nesprendžiama geležinkelio pervažos, esančios Dariaus ir Girėno gatvėje, problema, atrodo, turi realų pagrindą pajudėti iš mirties taško. Mat gegužės 12-ąją Susisiekimo ministerija iš Kelių priežiūros ir plėtros programos rezervo skyrė 250 tūkstančių litų teritorijos detaliajam planui parengti.
Pervažos problema išties gvildenama jau daug metų. Vienu metu ją buvo imtasi spręsti – manyta, jog geriausia išeitis būtų virš geležinkelio pastatyti viaduką. Reikalas buvo tikrai išjudintas, tačiau realiems žingsniams koją pakišo paminklosaugininkai, pareiškę, kad tunelis pakenks šalia esančiai Oginskių dvaro sodybai.
Klausimas vėl į paviršių iškeltas šių metų pradžioje, prieš rinkimus į savivaldybių tarybas. Tiesa, problemos gvildenimas ir pažadai didelių vilčių neteikė, nes tai, kas pasakoma prieš rinkimus, dažniausiai ir lieka tik kalbomis. Priminsime, jog šiuo klausimu teigiamai pasisakė ir Plungėje lankęsis susisiekimo ministras Eligijus Masiulis, žadėjęs pinigų dokumentacijai rengti. Be to, šia tema ir pasitarimas buvo surengtas, kuriame, be partijų atstovų, dalyvavo ir Seimo narys Jurgis Razma, Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas Petras Tekorius, AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Geležinkelių infrastruktūros direkcijos direktorius Albinas Ragauskis.
Pastarojo pasitarimo metu akcentuota, kad 2010 metais parengtas ir lapkritį jau patvirtintas Plungės miesto ir jo prieigų transporto srautų bei infrastruktūros specialusis planas. Jame numatyta pervažos problemą spręsti įrengiant tunelį, o tai, kas suplanuota, esą reikėtų pradėti įgyvendinti.
Nors neatrodė, kad priešrinkiminiai pažadai gali virsti realybe, panašu, jog tai, kas buvo pasakyta, vykdoma. Pirmasis žingsnis link tunelio statybos jau žengtas – ministerija skyrė 250 tūkst. Lt detaliajam planui parengti – taip „Plungę“ informavo susisiekimo ministro patarėjas Martynas Čerkauskas. Jei taip, tai gal galima tikėtis, kad ir pats tunelis po geležinkeliu atsiras.