Apie suasmeninimą arba personalizavimą (angl. personalization) girdėjo jau tikrai daugelis. Internetinė ir skaitmeninė erdvės keičiasi tiesiog prieš mūsų akis, tad suasmeninamas, asmeniškai pritaikomas arba personalizuotas turinys ima vaidinti vis svarbesnį vaidmenį. Verslui ir organizacijoms, siekiantiems klestėti dabartiniais laikais, reikia prisitaikyti prie to, kad patys vartotojai ir klientai nori personalizuoto turinio. Į tai investuojantiems verslams jie atsako didesniu lojalumu, įsitraukimu (angl. engagement) ir kita, apčiuopiama nauda.
Tad kokie personalizacijos arba suasmeninimo trend‘ai ir kryptys bus populiariausi ir aktualiausi 2022 metais? Apžvelkime ir išsiaiškinkime.
Dirbtinio intelekto pagalba veikiantys personalizavimo įrankiai
Jau kurį laiką dirbtinis intelektas vis labiau veržiasi į skirtingų verslų veiklą. Kuo plačiau ir kuo efektyviau pavyksta jį panaudoti, tuo labiau ir tuo daugiau galima sumažinti administracinio ar optimizacinio darbo sąnaudas. Efektyvių AI įrankių ir mašininio mokymosi pagalba galima patobulinti pačių įvairiausių naudotojų ir klientų grupių patirtis.
Būtent 2022 metais matome tendenciją, kuri rodo, kad verslai stengsis plėtoti savo veikloje naudojamus dirbtinio intelekto įrankius ir investuos į efektyvių sprendimų, šioje srityje, paieškas.
Nors šie įrankiai gali pritaikyti tekstinį turinį, vizualinę medžiagą, adaptuoti kitas detales įvairiose srityse, kad padidintų vartotojų susidomėjimą, jie turi veikti kompetentingų specialistų priežiūroje. Pagal jų įžvalgas ir sugebėjimus panaudojami įrankiai aprėpia gerokai platesnį vartotojų ratą, sparčiai tobulina įžvalgas į ateitį, pagal gaunamus duomenis ir padeda verslui išnaudoti vadinamosios predictive personalization arba nuspėjamojo suasmeninimo naudas. Kompetentingi specialistai ir paslaugos teikėjai visada ras nišų jūsų verslo ir pajamingumo augimui.
Patirčių per mobilųjį įrenginį personalizavimas
Reklama ir pardavimai kol kas yra tos sritys, kuriose personalizavimas vaidina svarbiausią vaidmenį. Visgi didžioji dalis verslų dėmesio kol kas krypdavo į web turinio personalizavimą arba smulkią tokių sprendimų integraciją socialinėje medijoje.
Tačiau per išmanųjį įrenginį ateinantys pranešimai (angl. mobile notifications), SMS žinutės ir programėlėse turimos patirtys tampa labai svarbia niša, kurią galima išnaudoti personalizavimui ir didesnės naudos gavimui.
Kadangi daugiau nei trys ketvirtadaliai telefonų turėtojų kažką nusiperka telefonu bent kartą per 6 mėnesius, savaime suprantama, jog apsimoka investuoti į efektyvius rinkodaros sprendimus šioje srityje. Juo labiau, kadangi apklausų metu dažnai pastebima, jog vartotojai pasigenda taiklių personalizuotų pasiūlymų ar jiems pritaikyto turinio būtent per išmaniuosius, mobiliuosius įrenginius.
Nuotraukų ir vaizdų atpažinimas
Jau kurį laiką į Google galima įkelti nuotrauką ar per programėlę nufotografuoti objektą, o paieškos variklis iš karto pateikia panašius rezultatus ir padeda atpažinti: objektus, augalus, meno kūrinius ir kita. Tačiau tik dabar rinkodaros srityje pastebime potencialą šio įrankio panaudojimui.
Kalbant apie dabartines personalizavimo tendencijas 2022 metais, negalime ignoruoti to, kiek daug erdvės augimui siūlo vadinamoji image recognition arba vaizdų atpažinimo galimybė. Panaudojant įrankius, kurie atpažintų spalvas, tonus, spalvų perėjimus, pasikartojančias sekas ir kitas vizualias detales, galima sukurti gerokai labiau suasmenintas vartotojų patirtis kiekviename žingsnyje.
Pirmiausiai žvilgsniai kryps į rekomendacijas ir asmeninius pasiūlymus, kur, remiantis vaizdų atpažinimu, galima tiksliau nuspėti kitus ar ateities poreikius. Pasiūlant panašiai atrodančius arba derančius produktus galima sukurti papildomą vertę bet kuriam vartotojui, nepriklausomai nuo amžiaus, lyties ar kitų bruožų.
Apibendrinimas
Taigi, tikimės, kad pavyko susipažinti su pagrindinėmis turinio asmeninimo arba personalizavimo tendencijomis 2022 metais. Ekspertų ir lyderių rinkodaros srityje teigimu, tai turėtų būti trys pagrindiniai akcentai.
Verslai turėtų pradėti daugiau pasitikėti dirbtinio intelekto įrankiais ir plėsti jų įtraukimą į įvairius procesus. Taip pat – mobiliųjų patirčių personalizavimas, kurio daug vartotojų iki šiol pasigenda, bet kuris gali būti raktas į spartesnį augimą. Na ir galiausiai – nuotraukų atpažinimo technologija, kuri dažnai žengia koja kojon su dirbtinio intelekto įrankiais, tačiau pritaiko išskirtinai vizualią medžiagą, nuotraukas ir vaizdus tam, kad padėtų didinti pardavimus ar vartotojų bei lankytojų susidomėjimą.