
Plungės rajono savivaldybės vadovai dar sausio mėnesį per surengtą spaudos konferenciją santūriai džiūgavo – jau kovo 15-ąją planuojama pasirašyti tunelinio viaduko po geležinkeliu Plungėje, Dariaus ir Girėno gatvėje, rangos darbų sutartį. Vadinasi, pagaliau iš mirties taško pajudės problema, dėl kurios plungiškiai skundžiasi ne vienerius metus, ir štai visai netrukus bus galima imtis realių gatvės rekonstravimo darbų. Tąkart politikai tik užsiminė apie vieną sąlygą – taip įvyks, jei nebus apskųsti konkurso, kuriame paaiškės, kam bus patikėta atlikti milijoninės vertės darbus, rezultatai. Dabar atrodo, jog gali būti, kad situacija susiklostys būtent taip.
„Padėtis sudėtinga“, – taip dabar tunelio statybos klausimą apibūdino Savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Bagužis. Jis informavo, kad nors ne visos viešųjų pirkimų procedūros yra iki galo atliktos ir procesas dar vyksta, tačiau jau „daugmaž aišku, kas yra laimėtojas“. Galima rangos darbų pirkimo baigtis, kaip ir greičiausiai reikėjo tikėtis, nepalankiai sutikta kitų konkurso dalyvių.
Administracijos direktorius patvirtino, jog šiuo metu yra požymių, rodančių, kad tunelio statybos Plungėje konkurso nelaimėjusios bendrovės nelinkusios susitaikyti su joms nepalankiu sprendimu. „Iš pralaimėjusiųjų pusės yra daug įvairių paklausimų, prašoma papildomos informacijos, dokumentų, kuriuos mes esame įpareigoti jiems pateikti, vyksta susirašinėjimai, kitos procedūros. Žinote, visi nori laimėti. Mes, Savivaldybė, dabar likome tik kaip stebėtojai“, – aiškino G. Bagužis.
Savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų skyriaus vedėja Jūratė Garčinskaitė teigė, kad tiksliai pasakyti, kokia bus tunelinio viaduko konkurso baigtis, galės kovo 10 dieną – tada tikrai bus aišku, kaip pasibaigs viešųjų pirkimų procedūros minėtuoju klausimu. Iki tol nuo detalesnių komentarų vedėja susilaiko. Aišku tik tiek, kad, kaip ir buvo anksčiau skelbta, tuneliui po geležinkeliu Dariaus ir Girėno gatvėje statyti paskelbtas konkursas yra tarptautinis, nes tiek darbų vertė, tiek reikalavimai tokių statybų rangovams – itin dideli, ir pareiškėjų iš užsienio sulaukta.
Anksčiau skelbta apie septynis konkurso dalyvius, o šiuo metu jų liko šeši. Kaip nurodė J. Garčinskaitė, laikantis visų Viešųjų pirkimų įstatyme numatytų procedūrų, pareiškėjas iš konkurso pašalintas todėl, kad pasiūlė per didelius rangos darbų įkainius. Kaip žinome, tunelio po geležinkelio pervaža kaina turėtų siekti apie 7,4 mln. eurų. Tunelinio viaduko Plungėje techniniame projekte nurodomos išties didžiulės šio objekto statybos apimtys. Reikės ne tik gatvę po geležinkeliu „pakišti“, bet ir įrengti sudėtingas vandens ir nuotekų šalinimo sistemas, elektros tinklus, ryšių kabelių kanalų sistemas, apšvietimą ir kt.
Savivaldybės administracijos vadovo G. Bagužio tvirtinimu, dabar svarbiausia yra išvengti rangos darbų konkurso rezultatų apskundimo teismui, nes įsivėlus į teisinius ginčus iškyla grėsmė apskritai „prarasti projektą“ – laiku nepanaudojus lėšų rizikuojama visai jų netekti.
Kiek metu jau kalbama apie tai,kad reikia kazka daryti su ta pervaža…ir sprendimą uz kelis milijonus,kurie projekto užbaigime pataps keliolika…,o kodel nieks nekalba ,kad geležinkelio bėgių rekonstrukciją daryti kitoj pusėj-pratęsti geležinkelio bėgius ….ten vietos tikrai i valias ir nesutrikdytų transporto eismo pagrindinėje gatvėje keliems metams….? ??
Kokia programa meras yra sukurpes kad gryztu isvarytieji. Aciu