Pastaruoju metu prie populiarių rajono temų – prasti keliai ir šiukšlės – prijungti galima ir viską, kas susiję su uždarąja akcine bendrove Plungės autobusų parku. Paskutinė naujiena – neblaivus maršrutinio autobuso vairuotojas nuslydo nuo kelio. Laimei, nušliuožta švelniai, tad nei keleiviai, nei vairuotojas nenukentėjo.
Kaip rašoma policijos paros įvykių suvestinėje, vasario 4 dieną, apie 18.25 val., gautas pranešimas, kad automagistralėje Šiauliai–Palanga, Paukštakių seniūnijos Gelindėnų kaime, nuo kelio nuvažiavo maršrutinis autobusas. Žmonės – vairuotojas ir du keleiviai, pirminiais duomenimis, nenukentėjo. Autobuso vairuotojui (g. 1959 m.) nustatytas 1,83 promilės girtumas (antru bandymu įpūtė 2 prom.).
Plungės rajono policijos komisariato Reagavimo skyriaus viršininkė Ingrida Juškaitė sakė, kad, pirminiais duomenimis, autobuso vairuotojas bandė kelyje apsisukti ir pradėjo slysti. Netrukus transporto priemonė atsidūrė griovyje.
Šiuo metų laiku slydimo faktas nieko nestebina, bet… žiūrint į alkoholio matuoklio rodmenis ima šiurpas – keleivius veža vidutiniškai girtas vairuotojas.
Kaip paaiškėjo, autobusas priklauso Plungės autobusų parkui, tad situaciją paprašėme pakomentuoti laikinai įmonės direktoriaus pareigas einančio Modesto Čeponkaus.
Laikinasis vadovas kalbėjo, kad minėtasis autobusas važiavo maršrutu Plungė–Alsėdžiai–Plungė. „Šiuo maršrutu vairuotojas suko penkis kartus. Apsukęs du kartus, nuo 9 val. iki 13.30 val. turėjo pertrauką, dar po dviejų ratų, prieš paskutinį maršrutą – vėl valandos pertrauka. Matyt, per kažkurią ilgąją pertrauką ir prisivaišino“, – neslėpė N. Čeponkus. Jis minėjo, jog prieš išvykstant į reisą ryte patikrinamas kiekvieno vairuotojo blaivumas. Kad kas nors sukčiautų ir blaivumą tikrintųsi už kolegą – neįmanoma. Mat įmonė turi stacionarų alkoholio tikrintuvą su veido atpažinimo funkcija.
Paklaustas, ar vairuotojų blaivumas netikrinamas ir bet kuriuo darbo dienos metu, M. Čeponkus atsakė: „Tikėjomės, kad vairuotojai yra sąmoningi ir jiems nekyla mintis atėjus į darbą vartoti alkoholį. Bet šis atvejis rodo, kad, ko gero, reiks blaivumą tikrinti ne tik ryte, bet ir po ilgesnių pertraukų tarp važiavimų.“
Kas laukia vairuotojo? Įmonės laikinojo direktoriaus teigimu, penktadienį jis atleistas iš pareigų dėl šiurkštaus darbo tvarkos pažeidimo. Autobusų parke vyras dirbo nuo 2018 metų rugsėjo.
Direktorius užsiminė, jog tokie atvejai ir toliau nebus toleruojami. „Į tai negalima žiūrėti pro pirštus. Gerai, kad šiuo atveju viskas baigėsi laimingai. O jei kas nors būtų susižeidęs ar, neduok Dieve, žuvęs…“ – sakė M. Čeponkus.
Manau direktorius nesusitvarko su savo pareigomis, dėl jo galimos nekompetensijos ir pasivumo galėjo būti daug aukų.Ačiu dievui, kad to neivyko. Direktoriaus pasiteisinimai pirmoko lygio, ar valdančiųjų gretose nėra gerų ir sugebančių vadovauti žmonių?
Manau direktoriaus svarbiausia darbas pigiai darbuotojus į krabus suvežti, o jei ne galį darbo netekti?
Pagal Europos ismislus puse autobusu vairuotoju turetu buti moteris, statybose nesioti cemonto maisus taip pat turi buti puse moteru, juk moterys nori lygybes.Aisku Eurosajuzas noretu ir vyrus privers gimdyt, bet to negali padaryti, negali motinai gamtai ivesti sankciju.