
Tėvų ir mokytojų santykių kultūra yra itin svarbi vaiko ugdymo proceso dalis. Pagarba, atvirumas ir konstruktyvus dialogas padeda sukurti pasitikėjimu grįstą bendradarbiavimą, kuris naudingas visoms pusėms – tiek vaikui, tiek tėvams, tiek pedagogui. Tačiau švietimo laukuose ne tik gėlės žydi – pedagogai skundžiasi šiuolaikinių tėvų nepagrįstais reikalavimais ir nepagarba mokytojui, tėvai – pastarųjų netinkamu požiūriu į vaikų elgesį. Negyrė savo dukros, lankančios Plungės Senamiesčio mokyklą, mokytojo ir į „Plungės“ laikraščio redakciją užsukusi plungiškė (moters pavardė redakcijai žinoma – aut. past.). Pradinukės mama neslėpė įtarianti, kad jos vaikui yra daromas „lengvas emocinis spaudimas“.
Įtaria, kad mokytojas pasiekimus vertina neobjektyviai
Plungiškė pasakojo, kad nesutarimai su dukros mokytoju Sauliumi Ratu prasidėjo po to, kai per šių mokslo metų pradžioje vykusį tėvų susirinkimą ji išsakė pastabą dėl nekokybiškai pildomo elektroninio dienyno ir pasidomėjo, kodėl vaikai per pertraukas neišleidžiami į koridorių. Vėliau, kai vienas bendraklasis skaudžiai pasityčiojo iš Amelijos (mergaitės vardas pakeistas – aut. past.), moteris nuėjo į mokyklą ir papasakojo socialinei pedagogei apie dukters patirtą pažeminimą.
Visą straipsnį skaitykite laikraščio „Plungė“ 2025 m. balandžio 18 d. numeryje (Nr.30)