
Plungės rajono savivaldybės vadovai, vietos ūkio ir architektūros specialistai susitiko su akcinės bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ atstovais. Tartasi vienu klausimu – dėl galimybės uždarajai akcinei bendrovei Plungės autobusų parkui priklausančią autobusų stotį prijungti prie netoliese esančios traukinių stoties, kurios šeimininkas – „Lietuvos geležinkeliai“.
Į pasitarimą mūsų mieste atvyko minėtosios akcinės bendrovės Geležinkelių infrastruktūros direkcijos Investicijų departamento direktoriaus pavaduotojas Gediminas Rainys ir dar trys atsakingi asmenys. Plungei atstovavo meras Audrius Klišonis, Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Česlovas Kerpauskas, Vietos ūkio ir turto skyriaus vedėja Živilė Bieliauskienė ir specialistai, Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus vedėjo pavaduotojas Tomas Jocys, Autobusų parko direktorius Rimantas Kmieliauskas.
Panašu, kad plungiškių ir „Lietuvos geležinkelių“ atstovų susitikimas buvo vaisingas. Susitarta (tiesa, susitarimas kol kas tik žodinis), kad autobusų stotis bus keliama į traukinių stotį. Toks variantas – ir išlaikyti pigesnis, ir keliaujantiesiems patogesnis bei patrauklesnis.
Dabartinės autobusų stoties pastatas jau seniai reikalauja remonto. Tai kainuotų didelius pinigus, o kad atsipirktų, maža vilties, nes keleivių vis mažėja. Paslaugą kone šimtu procentų išlaiko Savivaldybė, mokanti už mokinių pavežimą. Be to, norint ją teikti toje pačioje vietoje reikėtų pagalvoti ir apie dengtą paviljoną lauke autobusų laukiantiems žmonėms. Šiuo metu jiems tenka stovėti po atviru dangumi.
Artimiausiu metu Savivaldybės architektai turi pateikti pasiūlymus, kur būtų galima projektuoti autobusų laukimo peroną, automobilių aikštelę, numatyti, kaip teritorijoje judės pėstieji ir kt.
Panašu, kad autobusų peronas bus projektuojamas tarp traukinių stoties ir Stoties gatvės. Taigi keliaujantiesiems būtų labai patogu: viskas vienoje vietoje, niekur nereikia eiti, nieko ieškoti. Ir pats pastatas – atnaujintas, tvarkingas. Beje, perkėlus stotį ketinama peržiūrėti ir pakoreguoti autobusų maršrutų grafikus, juos labiau pritaikant prie traukinių grafikų. Juolab kad atvažiuojančiųjų į Plungę ir išvažiuojančiųjų iš jos būtent traukiniais daugėja.
O kokia dabartinės autobusų stoties ateitis? Jei pavyks įgyvendinti tai, kas sumanyta, pastatas su visa teritorija bus nuomojamas arba parduodamas. Sujungus stotis, įrengus tunelį po geležinkeliu, sutvarkius šalia esantį parką, galbūt ši vieta taps ganėtinai patraukli investuotojams.
Askaip buves plungiskis manau kad prieeiga prie gelezinkelio stoties butu suprojektuota dengta autobusu laukimo aikstele su elektronine lenta ,kad keleiviai zinotu kada atvyksta ir isvyksta autobusai.
Isvoget pinigus tai nebera isko tvarkyti stoties.gatviu remòntui plungei taipat tik lopus dedat.nors draudimas 3 kart pabrango.