
Šiemet plungiškius ir vėl nudžiugino TOPO CENTRAS, tradiciškai pakvietęs į siautulingą gimtadienio šventę. TOPO CENTRUI Plungėje – jau septyneri! Ta proga penktadienį pirkėjų laukė visas pluoštas akcijų atrakcijų.
Negana to, kad pirkėjai patys galėjo išsitraukti nuolaidos kuponą, vyko daug kitų smagių momentinių loterijų, linksmų žaidimų.
Štai „Mikliųjų pirštų“ varžytuvėse reikėjo kuo greičiau be klaidų surinkti tekstą kompiuterio klaviatūra. Nugalėtojui plungiškiui Tomui Andriekui TOPO CENTRAS dovanojo ypač greitą, spalvotą, daugiafunkcinį spausdintuvą CANON MX330, kurio vertė 399 Lt.
Pasižymintieji puikiu loginiu mąstymu galėjo savo jėgas išbandyti atlikdami „IQ testą“. Plungiškei Rasai Venckienei, kuri pirmoji teisingai jį išsprendė, padovanotas 320 gigabaitų talpos kietasis diskas „A-DATA“, kurio vertė 269 Lt.
Na, ir, žinoma, nepamiršta jau metai po metų puoselėjama tradicija – konkursas „Laimingos svarstyklės“. Reikėjo sverti tiek, kiek 1,70 m aukščio A klasės BEKO šaldytuvas. Ir jį galėjai gauti dovanų! Šaldytuvo, kuris atiteko alsėdiškei Irenai Stanienei, vertė – net 999 Lt.
TOPO CENTRE malonios staigmenos laukia ne tik per gimtadienį. Artėjant naujiems mokslo metams, čia – tiesiog nuolaidų antplūdis! Štai perkantiesiems televizorių SAMSUNG LED dovanojamas nešiojamasis kompiuteris SAMSUNG, kainuojantis apie 1 200 Lt.
Taip pat perkantiesiems kompiuterį nemokamai dovanojama mobilaus interneto išankstinio mokėjimo pakuotė su USB modemu MEZON.
Dar viena ypač azartiška akcija susijusi su krepšiniu. Perki SAMSUNG LED televizorių ir, priklausomai nuo Lietuvos krepšinio rinktinės sėkmės Pasaulio krepšinio čempionate, tau gali būti grąžinta net 100 proc. jo vertės!
TOPO CENTRE daug nuolaidų ir studentams. Ypač mažomis kainomis parduodamos skalbyklės, šaldytuvai, elektriniai šildytuvai, televizoriai bei kita studentiškam gyvenimui reikalinga technika, tad nereikės labai sau ar tėvams sukti galvos, iš kur gauti vieną ar kitą reikalingą buities prietaisą.
Šiemet TOPO CENTRAS ypač daug dėmesio skiria prekėms pristatyti, stengiasi suteikti kuo daugiau informacijos žmonėms apie vieną ar kitą gaminį, kad jie žinotų, iš ko gali rinktis ir prisitaikyti sau optimaliausią variantą.