
Paskutiniame šių metų Plungės rajono savivaldybės tarybos posėdyje, sušauktame gruodžio 19 dieną, buvo pristatytas naujasis Plungės krašto vizualinis identitetas ir logotipas. Kaip sakė juos pristatęs uždarosios akcinės bendrovės „Andstudio“ atstovas Augustinas Paukštė, prekės ženklų tikslas – sukelti emociją. Panašu, kad logotipo kūrėjai tikslą pasiekė – emocijų nors vežimu vežk.
Skaitytojams priminsime, kad dar metų pradžioje Savivaldybės kolegijos posėdyje buvo pristatyta Plungės rajono bendro įvaizdžio formavimo, prekės ženklo pozicionavimo strategija. Iki tol atlikta gyventojų apklausa. Joje dalyvavo 1 049 asmenys. Didžioji dalis apklaustųjų – 35–54 metų amžiaus, Plungėje gyvenantys nuo vaikystės.
Išsiaiškinta, kad plungiškiai labai didžiuojasi savo kraštu ir labai gerai vertina turizmą. Tačiau prasčiau gyventojai vertina verslo ir profesines, infrastruktūros ir laisvalaikio galimybes. Nieko nestebino ir tai, kad prastesni atsiliepimai – jaunesnio amžiaus žmonių.
Visa tai įvertinus imtasi vizualinės dalies, t. y. vizualinio identiteto ir logotipo bei ženklodaros knygos („brandbooko“) kūrimo.
Visą straipsnį skaitykite laikraščio „Plungė“ 2024 m. gruodžio 27 d. numeryje (Nr. 99)