„Nike“ kedų privalumai

Parašė:  2020-11-23

Galima pastebėti, kad mada juda spiralės principu. Bėgant metams, ji ir vėl apsukusi laiko ratą sugrįžta. Tokiu būdu mada įneša naujų idėjų gūsį į laikotarpį, į kurį grįžta. Vis dėlto tame nesibaigiančiame sūkuryje yra dalykų, kurie nekinta net ir bėgant metams. Vienas iš jų – tai sporto ir laisvalaikio prekių gigantas „Nike“. Daugiau nei prieš 55 metus savo veiklą pradėjęs prekės ženklas rinkoje įsitvirtino daugiau nei puikiai. Tai, kad vos pagalvojus apie vieną ar kitą prekę (pavyzdžiui, sportinius batelius) neišvengiamai kyla asociacijos su „Nike“ ženklu, yra puikus to įrodymas.
Kodėl tokios asociacijos išnyra mums pasąmonėje vos kilus minčiai apie bėgimo, krepšinio ar laisvalaikio batelius? Iš pirmo žvilgsnio šis klausimas gali atrodyti ganėtinai komplikuotas ir reikalaujantis išsamios prekės ženklo įkūrimo, veikimo, augimo ir nuosmukio periodų analizės. Tačiau viskas yra kur kas paprasčiau.
Inovacijomis nuolat žingsniu priekyje. „Nike“ prekės ženklas gana greitai plečia savo ištikimų gerbėjų auditoriją. O to priežastis tėra troškimas būti geresniems nei konkurentai. Geresniems – tai reiškia nepaliaujamai besidomintiems inovacijomis ir operatyviai pritaikantiems jas savo gaminamai produkcijai. Kai kurie kedų modeliai, kaip kad „Nike Air Force“, greitai švęs keturiasdešimtmetį. Ar galite įsivaizduoti? O svarbiausia yra tai, kad šis modelis šiandien tebėra toks pat paklausus, koks buvo ir vos jam pasirodžius parduotuvių lentynose prieš keturis dešimtmečius. Tokią prekės ženklo sėkmę galima aiškinti įvairiai. Tačiau genialumas šiam nesiliaujančios sėkmės reiškiniui yra neabejotinai tinkamiausias pavadinimas.
Reikia pripažinti, kad „Nike“, veikiantis daugiau nei pusšimtį metų, išties turi talentą (o gal tiesiog didžiulį profesionalų įdirbį bei teisingą strategiją) atspėti, kas gali patikti sporto entuziastams. Tad kitiems sportinės avalynės prekės ženklams belieka tik lygiuotis, stengiantis pavyti nuolat pirmaujantį „Nike“ prekės ženklą. Kol kas, deja, ne visai sėkmingai.
Aukšti kokybės standartai. „Nike“ prekės ženklas vien inovacijomis bei neįprastais technologiniais sprendimais nebūtų užkopęs į populiarumo viršūnę. Kitas tam didelę reikšmę turėjęs aspektas – kokybė. Gamintojas siekė ne tik sukurti tokią avalynę, kurią pamatęs potencialus pirkėjas iškart įsimylėtų. Jam buvo taip pat svarbu pateisinti kliento lūkesčius. O tokiu būdu paskatinti klientą tapti tikru „Nike“ gerbėju, kuris sunešiojęs vieną porą batų norės įsigyti ir antrą tokią pat. Į tokį užmojį galima žvelgti skeptiškai ir palydėti ironiška šypsena, tačiau būtent aukšta kokybė ir tapo „Nike“ gamintojo autostrada į pirkėjų širdis.
Išties nesunku pastebėti, kad „Nike“ kedai yra kuriami ypač preciziškai. Čia nepamatysite netvarkingų siūlių, likusių klijų likučių ar kitų trūkumų, kurie neretai gali būti pastebimi šio prekės ženklo konkurentų gaminiuose. Šis kruopštumas ir ypatingas atidumas, skiriamas gamybai, taip pat ir kokybiškos medžiagos užtikrina, kad jūsų perkami bateliai nebus sunešioti per mėnesį ar sezoną. Beveik kiekvienas, kuris išbandė „Nike“ kedus, patvirtins, kad kiti jo perkami batai taip pat bus šio prekės ženklo.


Patogumas – didžiausias „Nike“ pranašumas. Galėtume teigti, kad „patogumas“ skamba mažų mažiausiai banaliai. Bet būtent tai ir nurodo žmonės kaip pagrindinę priežastį, kodėl renkasi „Nike“ sportinius bei laisvalaikio batelius. Išties, juk tai gali būti kokybiškiausi batai, pagaminti pagal įmantriausias technologijas, tačiau kas iš to, jeigu jie bus nepatogūs avėti? Be to, reikia turėti omenyje ir tai, kad sporto užsiėmimams avalynė yra svarbi ne tik dėl patogumo, bet ir sveikatos. Avint netinkamą ar ne visai patogią avalynę gali atsirasti lėtinių uždegimų bei tarsi iš niekur kylančių skausmų kojų ar nugaros srityje.
Iš kur galima būti tikriems, kad „Nike“ avalynė yra patogi? Iškalbingiausiai kalba statistika. Pavyzdžiui, net ketvirtadalis parduodamų kedų ir kitos sportui skirtos produkcijos yra pasaulyje parduodama būtent „Nike“ ženklo. Tai – įspūdingas pasiekimas, kuris leidžia „Nike“ pažinti savo vartotojus ir atliepti į jų lūkesčius. Galima neabejoti, kad konkrečiai į patogumo lūkestį „Nike“ gamintojas atsižvelgė, ir tai tik patvirtina pardavimų statistika bei augantis „Nike“ kedų gerbėjų ratas. Todėl „Nike“ vienareikšmiškai užima svarbiausio sportinės avalynės pasiūlos tiekėjo dalį bendroje sporto prekių rinkoje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.


*

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

Už šmeižiančius, asmens garbę ir orumą įžeidžiančius, tautinę ar kitokią neapykantą skatinančius komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie įstatymų nustatyta tvarka gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. Vartotojas sutinka, kad Svetainė neribotą laiką saugotų jo IP adresą ir pareikalavus atskleistų jį įgaliotoms institucijoms. Laikrastisplunge.lt pasilieka teisę šalinti skaitytojų komentarus, nesusijusius su straipsnio tema, įžeidžiančius bei šmeižiančius asmenis arba reklamuojančius komercines organizacijas.

Griežtai draudžiama laikrastisplunge.lt paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo.
Taip pat skaitykite:
Ačiū (0)

Jei šią akimirką skaitote šias eilutes, vadinasi, ir šiemet savo žinių šaltiniu pasirinkote mus – laikraštį […]

- Naujienų archyvas -

Nuomonių ringas

Artėja gražiausios metų šventės. Ar karantinas pakeitė Jūsų planus?

Loading ... Loading ...
Archyvas
next
prev

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/edulaikplu/domains/laikrastisplunge.lt/public_html/wp-content/plugins/logo-slider/ls_logoslider.php on line 488
Visos teisės saugomos © 2021 laikrastisplunge.lt
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
SEO,