
Skaitmeniniame pasaulyje, kur konkurentų išties gausu, o išsiskirti iš minios norisi kiekvienam verslui, neretai vieno rinkodaros kanalo jau nepakanka – pasiekti sėkmę ir būti matomiems internete prireikia kelių skirtingų priemonių derinio. Socialinių tinklų komunikacijos bei SEO paslaugų duetas – vis dažniau pasirenkamas prekių ženklų, siekiančių patraukti skirtingų auditorijų dėmesį, o tuo pačiu ir užtikrinti kur kas aukštesnį įsitraukimą bei solidesnį įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Kaip derinti šiuos du kanalus ir kokią įtaką verslo sėkmei gali padaryti profesionaliai įgyvendinta socialinių tinklų bei SEO strategija?
Susipažinkime su skaitmenine erdve: ką daro SEO?
Šiandien informacijai internete prieinamai vos vienu mygtuko spustelėjimu, norėdami užtikrinti aukščiausias pozicijas rinkoje, verslai gali imtis tikslingos SEO strategijos. Tai procesas, kurio metu interneto svetainė optimizuojama taip, kad būtų atpažįstama ir įvertinama paieškos sistemų algoritmų, o tuomet – rodoma aukščiausiuose Google rezultatuose. Profesionalios SEO paslaugos – ypač pravartu verslams, norintiems naujoje rinkoje žengti tvirtai jau nuo pat pradžių arba efektyviai išsiskirti iš gausaus konkurentų būrio.
Turinio stiprinimas ir atgalinės nuorodos
Kuo paremtos profesionalios SEO paslaugos? Kokybiškas ir verslo sričiai aktualiais raktažodžiais papildytas turinys – tai pamatas rezultatyviai vidinio SEO strategijai. Sėkmingai įgyvendinus interneto svetainės optimizavimo darbus, vykdomas išorinis SEO – kokybiškų atgalinių nuorodų, nukreipiančių į tinklapį, kūrimas. Tai – bene svarbiausių įrankių derinys aukštesnėms pozicijoms Google paieškos rezultatuose
Kodėl verta komunikuoti socialiniuose tinkluose?
Socialiniai tinklai ir aktyvus verslo veikimas juose taip pat pasižymi unikaliomis naudomis. Statistika rodo, kad vartotojai mieliau linkę įsigyti ir palaikyti ryšį su prekės ženklu, kurį pažįsta jau kurį laiką – kurti patikimo, draugiško ir profesionalaus verslo įvaizdį padeda būtent nuosekli komunikacija socialiniuose tinkluose. Be to, šį įrankį derinant drauge su SEO paslaugomis, vienu šūviu galima pretenduoti į keletą skirtingų auditorijų. Nors socialiniai tinklai ir SEO tiesiogiai nesąveikauja, kol vieni vartotojai šiandien informacijos vis dar ieško Google, kiti jau kur kas mieliau pasitelkia socialinius tinklus – šiuo atveju verslui kur kas naudingiau patraukti abiejų šių grupių dėmesį.
Prekės ženklo matomumo didinimas socialinėje erdvėje
Socialinės medijos – tai itin galinga priemonė dar didesniam prekės ženklo matomumui. Stipri rekomendacija verslui – nuosekliai komunikuoti ne tik SEO optimizuotoje svetainėje, bet ir socialiniuose tinkluose. Beje, dalintis skirtingos tematikos turiniu šiose platformose – ne visuomet būtina: tiek socialiniai tinklai, tiek interneto svetainė pasižymi unikaliais tekstinio ir vizualinio turinio pateikimo būdais – juos adaptavus atitinkamai platformai, išlaikyti panašią žinutę ir tęstinumą ne tik galima, bet ir rekomenduojama. Pavyzdžiui, tinklaraščio straipsnis interneto svetainėje gali virsti net keliais Facebook įrašais, o socialiniuose tinkluose vartotojų dažnai užduodami klausimai – idėjų banku informatyviems interneto svetainės tekstams.
SEO strategija ir socialinių tinklų komunikacija – ar verta abi užduotis patikėti profesionalui?
Verslui, ketinančiam komunikuoti ir išnaudoti abu šiuos skaitmeninės rinkodaros kanalus, gali kilti dilema – ar visa tai sėkmingai įgyvendinama savarankiškai, o galbūt verčiau startuoti tvirtai ir abi šias užduoti patikėti į profesionalo rankas? Verslams, kuriems svarbu užtikrinti aukščiausias pozicijas internete kuo sparčiau ir efektyviau, specialisto patirtis gali būti išties pranašesnė, tačiau ambicingiems prekės ženklams pravarčios ir savarankiškos pastangos. Visgi svarbu atminti, kad tiek socialinių tinklų komunikacija, tiek ir profesionalios SEO paslaugos – ilgamete patirtimi bei rinkos tendencijomis paremta užduotis, galinti pareikalauti ne tik solidžių laiko resursų, bet ir teorinio pasirengimo.